Hoe kan ik de status van mijn ticket (aanvraag) bekijken

Gewijzigd op Sat, 13 May 2023 om 11:22 AM

Inleiding

Het voordeel aan het klantenportaal contact.ista.be is dat een aanvraag opgenomen wordt onder de vorm van een ticket. Elke aanvraag die dus als ticket opgeslagen wordt is zichtbaar voor zowel ista als voor de desbetreffende klant, wat voor een goede transparantie zorgt. Op elk moment zal zowel ista als de klant op die manier kunnen kijken wat de status is van een aanvraag alsook welke communicatie er al in gebeurd is. Elk ticket heeft ook een ticketnummer die u kan herhalen indien u telefonisch contact opneemt met ista.


Voorbeeld:


Belangrijke bemerking: Aanvragen worden gelinkt aan een e-mailadres. Als u dus 5 mails heeft ingestuurd met uw gmail-mail maar daarnaast ook 4 mails met uw icloud-mail dan zal u bij het inloggen met uw gmail enkel die 5 gelinkte mails zien en niet de 4 mails van uw icloud mail. 


Hoe kan ik de status van mij ticket bekijken?

Wanneer u 1 of meerdere aanvragen met uw e-mailadres indient, kunt u de status van deze aanvragen steeds bekijken door te klikken op 'Overzicht en status van mijn aanvragen'. 



Voor elke aanvraag kan u dan de communicatie zien tussen u en ista, alsook de status van uw aanvraag (open, gesloten, in behandeling,...).


Opgepast:

Alvorens u een overzicht krijgt van uw aanvragen moet u inloggen met uw e-mailadres.


2 opties om in te loggen:


1. U heeft reeds aanvragen ingestuurd met uw e-mailadres


In dit geval is er reeds automatisch een account voor u aangemaakt. Om in te loggen dient u dan te klikken op 'Inloggen' ...

...en vervolgens op 'Wachtwoord vergeten'.


U krijgt dan een mail waarmee u uw wachtwoord kan instellen (kijk zeker uw SPAM na).

!!! Gebruik het e-mailadres met dewelke u uw aanvragen instuurde.


2. U heeft nog geen aanvragen ingediend met uw e-mailadres


In dit geval heeft u nog geen account en dient u te klikken op 'Meld u aan'. 

Belangrijk: gebruik hier hetzelfde e-mailadres dat u gebruikte voor uw aanvragen naar ons te sturen. Alle aanvragen die we krijgen worden gelinkt aan het gebruikte e-mailadres.


Met vriendelijke groet,

ista TEAM




Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren