1. Hoe dien ik een klacht in?
Indien u een klacht heeft over onze dienstverlening, volgen we een vaste procedure om deze zo efficiënt mogelijk op te lossen. Neem de volgende stappen:
- Neem eerst contact op met de eigenaar van uw appartement.
- Als de klacht niet wordt opgelost, wendt u zich tot de Vereniging van Mede-Eigenaars (VME).
- Indien nodig, schakelt de VME uw syndicus of vastgoedbeheerder in.
- Pas als de vastgoedbeheerder het probleem niet kan verhelpen, kan ista ingeschakeld worden.
- Indien ista geen oplossing kan bieden, kunt u contact opnemen met de Consumentenombudsdienst.
2. Hoe kan ik ista contacteren met mijn klacht?
Indien uw klacht bij ons terechtkomt, kunt u ons bereiken via de volgende kanalen:
- E-mail: contact@ista.be
- Postadres: ista Belgium, Marie Curieplein 50, 1070 Anderlecht
Vermeld in uw klacht steeds:
- Een duidelijke omschrijving van het probleem
- Uw actuele contactgegevens
- Gebouwnummer (32-XXX-XXXX)
- Referentie Appartement
- Contactgegegevens
- Eventuele eerdere stappen die u al heeft ondernomen (zoals contact met de syndicus of VME)
3. Hoe lang duurt het voordat mijn klacht wordt behandeld?
Wij streven ernaar om zo snel mogelijk te reageren. Afhankelijk van de aard van uw klacht ontvangt u uiterlijk binnen 45 dagen een antwoord. Indien wij niet bevoegd zijn om uw klacht te behandelen, verwijzen wij u door naar de juiste instantie.
4. Wat als mijn klacht niet wordt opgelost?
Indien uw klacht niet via de eigenaar, VME, vastgoedbeheerder of ista kan worden verholpen, kunt u zich wenden tot de Consumentenombudsdienst. Dit is een onafhankelijke bemiddelingsdienst voor consumenten.
- Website: https://consumentenombudsdienst.be/
- Telefoon: 02 702 52 00
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren